Terugbetalingsbeleid

Niet tevreden met je aankoop? Neem contact op met support@wearu.nl. We helpen je graag om eventuele problemen op te lossen. Voor meer details over ons retourbeleid, lees hieronder verder.

Bestelling wijzigen of annuleren

Nadat je bestelling is geplaatst, heb je 12 uur de tijd om contact op te nemen met onze klantenservice voor eventuele wijzigingen — zoals het aanpassen van je adres, wijzigingen in je bestelling of annuleringen.

Na 12 uur gaat je bestelling in behandeling en kan deze niet meer worden gewijzigd of geannuleerd. We raden je aan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, dan helpen we je graag verder.

Beschadigde/Onjuiste bestelling

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat elke bestelling aan onze kwaliteitsnormen voldoet, maar af en toe kan er iets misgaan — en daarvoor bieden we onze oprechte excuses aan mocht dit jouw bestelling beïnvloeden. Als je een beschadigd, defect of verkeerd artikel ontvangt, stuur dan binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar support@wearu.nl, met daarbij je bestelnummer en een duidelijke foto van het betreffende artikel(en). Zodra we het probleem hebben geverifieerd, regelen we direct een vervanging. Let op: als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds de levering van je bestelling, kunnen we helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden, zelfs niet bij defecte of beschadigde artikelen. Voor defecte artikelen zijn er geen retourkosten voor jou.

Normale slijtage, roest, schade, breuk of andere vergelijkbare problemen als gevolg van oneigenlijk gebruik, ondeugdelijk onderhoud, productwijzigingen, ongelukken, verlies of diefstal vallen niet onder onze garantie en komen niet in aanmerking voor een terugbetaling.

Bestelling niet ontvangen

Als je artikel niet is aangekomen binnen 30 werkdagen na het plaatsen van je bestelling, neem dan contact op met support@wearu.nl en we zullen je zo snel mogelijk helpen.

BELANGRIJK: Helaas kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden als een pakket niet kan worden afgeleverd vanwege ontbrekende, onvolledige of onjuiste bestemmingsinformatie. We doen ons best om fouten te voorkomen door de verzendgegevens te controleren in de orderbevestiging die direct na de bestelling wordt verzonden. Kosten voor het opnieuw verzenden van het pakket worden aan de klant gefactureerd.

We zijn ook niet verantwoordelijk voor mislukte leveringen als de geadresseerde niet thuis is op het moment van bezorging.

Als je je bestelling niet hebt ontvangen, ondanks dat de tracking aangeeft "Geleverd", neem dan contact op met de vervoerder voor hulp.

Douanekosten

Douanebeleid verschilt per land. Neem contact op met je plaatselijke douanekantoor voor informatie over de douaneregels die in jouw land van toepassing zijn.

We nemen geen verantwoordelijkheid voor eventuele extra kosten voor inklaring, invoerrechten of lokale belastingen en we hebben geen controle over wat deze kosten kunnen zijn. We kunnen geen kosten vergoeden die in verband staan met deze zaken en aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor vertragingen als gevolg hiervan, ongeacht de omstandigheden.

Als pakketten om welke reden dan ook niet worden afgeleverd, inclusief het weigeren van de klant om douanekosten te betalen, zijn wij niet verantwoordelijk voor de kosten van retourzending of het terughalen van de goederen en de bestelling komt NIET in aanmerking voor een terugbetaling. De koper draagt alle verantwoordelijkheid voor claims bij de vervoerder en alle invoerrechten/kosten die op de zending van toepassing zijn.

Retourneren

Ons retourbeleid geldt 30 dagen. Als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds de levering van je bestelling, kunnen we helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour moet je artikel ongebruikt zijn, in dezelfde staat waarin je het hebt ontvangen, en verpakt in de originele verpakking.

Let op: wij verstrekken geen gratis retourlabels.

Om gezondheids- en hygiëneredenen kunnen we geen retouren accepteren of terugbetalingen verstrekken voor ondergoed of gebruikte artikelen.

Als je een artikel wilt retourneren omdat je van gedachten bent veranderd of de bestelling niet meer wilt, ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Als je artikel echter defect of beschadigd aankomt, zijn de retourkosten gratis.

Als u een beschadigd of defect artikel ontvangt, neem dan contact op met support@wearu.nl, zodat onze klantenservice u kan helpen met de best mogelijke oplossing

Voordat je een artikel terugstuurt, neem eerst contact op met ons klantenserviceteam via support@wearu.nl om retoururinstructies te ontvangen. Retouren die zonder voorafgaande toestemming worden verzonden, kunnen vertraging oplopen of mogelijk niet worden verwerkt.

Om je retour af te ronden, vermeld je bestelnummer of aankoopbewijs in je e-mail.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra we je geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen. Als je retour wordt goedgekeurd, wij verwerken uw terugbetaling binnen 7 werkdagen via uw oorspronkelijke betaalmethode.

Let op: het kan tot 15 werkdagen duren voordat de terugbetaling op je rekening verschijnt, afhankelijk van de verwerkingstijd en het beleid van je bank.

Onjuiste contactgegevens en verzendadressen

Klanten worden aangemoedigd om bij het afrekenen nauwkeurige verzendgegevens op te geven. De verantwoordelijkheid voor het verstrekken van het juiste adres en contactgegevens ligt bij de klant. Terugbetalingen kunnen niet worden verstrekt voor niet-bezorgde pakketten als gevolg van onjuiste gegevens.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening. Neem vervolgens contact met ons op om dit te controleren, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt verwerkt.

Neem daarna contact op met je bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via support@wearu.nl.

Omruilingen (indien van toepassing)

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op support@wearu.nl.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kost om je omgeruilde product te ontvangen variëren.

Vragen?

Klantenservice is onze hoogste prioriteit en we zullen er alles aan doen om je te helpen. We waarderen je vertrouwen in WearU en laat het ons weten als je vragen hebt.

Hulp Nodig

Bedrijfsnaam: JNF GROUP LIMITED

KvK-nummer: 8279987

NZBN: 9429050175611

Winkelnaam: WearU

Telefoon: +13214633023

E-mail: support@wearu.nl

Adres: 7 Margot Lane Mount Pleasant Christchurch Canterbury 8081 New Zealand

Klantenservice-uren:

Een van onze vriendelijke teamleden neemt binnen 1 werkdag contact met je op. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 9:00 - 17:00 CET/CEST.